קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

פסטה גן שתויה

פסטה גן שתויה
פסטה בגינה שתויה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 30 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל של 634 קלוריות. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם שום, בצל, ציר עוף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 35 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 60%. נסו גן קפונטי-פסטה בטעמי גינה טריים (יום שני ללא בשר), גן ירקות פסטה, ו פסטה בגינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת מטגן גדולה על אש גבוהה מוסיפים את השמן וכשהוא חם מוסיפים את הבצל ומקפיצים במשך 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את פתיתי צ ' ילה אדום ושום ומטגנים במשך 1 דקה יותר. מתבלים את העוף במלח ופלפל ומוסיפים את העוף ומבשלים 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מוסיפים את הפטריות, הקישואים והעגבניות המשומרות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שימוריםעגבניות שימורים
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
4
מוסיפים את ציר העוף ומביאים לרתיחה. אפשר לבשל במשך 5 דקות, ולאחר מכן להוסיף את תרד ושמנת. מבשלים עד לחימום ורק מתחילים להסמיך, כ -4 דקות. מסיימים עם הוודקה, משלבים ומכבים את האש.
מרכיבים שתצטרך
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
5
מוסיפים את הפסטה לתבנית, משלבים בעדינות, מניחים על מגש הגשה או בקערות הגשה אישיות, ומקשטים בפרמזן ועגבניות חתוכות לקוביות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות קרמיני פרוסותפטריות קרמיני פרוסות794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, רצוי קלויים באש (מומלץ: מיור גלן)עגבניות חתוכות לקוביות, רצוי קלויים באש (מומלץ: מיור גלן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1( חצילים)בצל, לחתוך לקוביות 1 אינץבצל, לחתוך לקוביות 1 אינץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר, לקישוטפרמזן מגורר, לקישוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה פנה מלאה, מבושלת אל דנטהפסטה פנה מלאה, מבושלת אל דנטה11 קילו קישואים,פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'ילה אדומים כתושיםפתיתי צ'ילה אדומים כתושים1עגבניות רומא, זורעים וחותכים לקוביות בגודל 1/4 אינץ', לקישוטעגבניות רומא, זורעים וחותכים לקוביות בגודל 1/4 אינץ', לקישוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכי עוף ללא עצמות, חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץירכי עוף ללא עצמות, חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ3(חוֹרֶף)מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס קישואים, לחתוך חצי ירחיםפרוס קישואים, לחתוך חצי ירחים