קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות21
מגזין

פסטה סרטנים, צ'ילי וכוסברה

פסטה סרטנים, צ'ילי וכוסברה
פסטה סרטנים, צ'ילי וכוסברה עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 45 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 981 קלוריות. אם יש לך פרמזן, מיץ לימון, פטוצ'יני, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: שיפודי Honey Chilli Prawn, חסילונים, צ'ילי ובזיליקום, ו תירס, צ'ילי ושרירי סרטנים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.