קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

פסטה פרימוורה

פסטה פרימוורה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל פסטה Primaveran. מנה אחת מכילה 352 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. אם יש לכם אספרגוס, מלח, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחצי & חצי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קרם קוקוס עם חצי & חצי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 61%. מתכונים דומים: פסטה פרימוורה, פסטה פרימוורה, ו פסטה פרימוורה.

הוראות

1
מבשלים שעועית ירוקה במים רותחים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
מיםמים
2
מוסיפים ברוקולי ואספרגוס; מבשלים 2 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
אספרגוסאספרגוס
ברוקוליברוקולי
3
הסר ירקות מחבת עם כפית מחוררת; מניחים בקערה גדולה. להחזיר מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה
מחבתמחבת
4
מוסיפים פסטה; מבשלים 10 דקות או עד אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
5
מסננים ומוסיפים לתערובת ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
6
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים 1 בצל כוס, ומטוגנים במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
8
להוסיף שום ופלפל אדום; לטגן 3 דקות או עד בצל מתחיל חום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
שוםשום
בצלבצל
9
הוסף אפונה, ו לטגן 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אפונהאפונה
10
מוסיפים עגבניות; מטגנים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
11
שלב חצי וחצי קמח תירס, ערבוב עם מקצף. להפחית חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
12
מוסיפים חצי חצי תערובת ומלח למחבת; לבשל 1 דקה או עד רוטב מתעבה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
13
יוצקים רוטב על תערובת פסטה; לזרוק בעדינות מעיל.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
14
מפזרים בזיליקום וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
באזיל!באזיל!
15
מגישים באופן מיידי.
16
הערה יין: פסטה Primavera הוא פרץ של האביב. היין שמלווה אותו צריך להיות גם. סוביניון בלאן הוא אופציה טובה מאז ירקות טריים" ירוק " איכות מראות בצורה מושלמת. אבל בגלל שזו פסטה מבוססת קרם פרימוורה, אני מעדיף פינו בלאן. עגול ורגוע יותר מאשר סוביניון בלאן, פינו בלאן במיטבו ממריא עם רעננות וחיות, ועמוס אופי פרחוני והדר. האהוב עלי: רוברט סינסקי פינו בלאן 2005 לוס קרנרוס, קליפורניה ($18). -- קארן מקניל .
מרכיבים שתצטרך
פינו בלאןפינו בלאן
ירקירק
קרםקרם
פסטהפסטה
ייןיין

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') פרוסות אספרגוס (כ 2 אונקיות)(1 אינץ') פרוסות אספרגוס (כ 2 אונקיות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר11 קילו קישואים,עמילן תירסעמילן תירס0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטוצ'יני לא מבושלפטוצ'יני לא מבושל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)שום טרי טחוןשום טרי טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות ענבים, חצויעגבניות ענבים, חצוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה, גזוז חצייה חצויהשעועית ירוקה, גזוז חצייה חצויה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה טרייה או קפואהאפונה ירוקה טרייה או קפואה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס מגולח Parmigiano-גבינת רג'יאנו1/4 כוס מגולח Parmigiano-גבינת רג'יאנו1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.