קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

פסטה שרימפס וסרטנים של ויקי

פסטה שרימפס וסרטנים של ויקי
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מנה עיקרים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס של ויקי וסרטן פסטן. מנה זו מכילה סביב 45 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 640 קלוריות. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . לך לחנות ותביא ספגטי, חלב, מרק פטריות מוקרם, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. מתכונים דומים: סלט תפוחי האדמה הקלאסי של ויקי, שרימפס קוקוס בקתת סרטנים - זוהי דרך מרעננת להכין שרימפס, לא לפספס את זה עבור טעם טרופי נפלא, ו פסטה.....קונכיות פסטה עם מילוי סרטן מעושן.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנטה Margherita פינו Grigio. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.