קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות15
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פסטה תוצרת בית פפרדלה עם פטריות, אפונה ירוקה ואספרגוס

פסטה תוצרת בית פפרדלה עם פטריות, אפונה ירוקה ואספרגוס
פסטה תוצרת בית פפרדלה עם פטריות, אפונה ירוקה, אספרגוס דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 385 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. 12 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו חמאה, גזר, מרק ירקות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו פסטה האביב עם כרישה, אפונה ירוקה, אספרגוס ונקניק, פסטה פפרדלה עם פטריות וכרוב ניצנים, ו אספרגוס, פטריות ואפונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין פסטה, לשלב זעפרן ו 1/4 כוס מים בסיר. מבשלים על אש נמוכה 10 דקות; מגניב. כפית קמח קלות לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
מחבת רוטבמחבת רוטב
סכיןסכין
2
מערבבים 1 1/2 כוסות קמח ומלח בקערה. הפוך באר במרכז התערובת; להוסיף 3 כפות מים זעפרן, 1 כף שמן, וביצים. מערבבים כדי ליצור בצק. להפוך את הבצק על משטח מקומח קלות; צורה לכדור. ללוש עד חלקה ואלסטית (כ 10 עד 15 דקות); להוסיף קמח שנותר, 1 כף בכל פעם, כדי למנוע בצק דבק לידיים. בצק אבק בקלילות עם קמח, לעטוף בניילון נצמד. צ ' יל 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
עוטףעוטף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
3
מחלקים בצק לשניים. עבודה עם מנה 1 בכל פעם, להעביר את הבצק דרך גלילים חלקים של מכונת פסטה על ההגדרה הרחבה ביותר. המשך מד רוחב נע להגדרות צרות יותר; להעביר את הבצק דרך גלילים פעם אחת בכל הגדרה, לאבק עם קמח, במידת הצורך. חזור על הנוהל עם מחצית הנותרים של בצק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מכונת פסטהמכונת פסטה
4
חותכים מנות בצק לרצועות 8 x 1 אינץ'. לתלות פסטה על מתלה ייבוש עץ (לא יותר מ 30 דקות).
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
פסטהפסטה
5
כדי להכין מרק פטריות, להמיס 1 כף חמאה בסיר על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
חמאהחמאה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
הוסף porcinis ו 7 מרכיבים הבאים (porcinis דרך עלה דפנה); לבשל 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
7
מוסיפים מרק; מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך; מבשלים עד מופחת 1 1/4 כוסות (כ 25 דקות). מסננים מרק דרך מסננת לתוך קערה; להזמין 3/4 מרק כוס. להשליך מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
8
לבשל פסטה במים רותחים 2 דקות או עד אל דנטה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
9
חום 1 כף שמן במחבת nonstick מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
להוסיף שאלוט, פטריות כמוסות, שום טחון; לבשל 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שום טחוןשום טחון
פטריותפטריות
שאלותשאלות
11
הוסף שמורות 3/4 מרק כוס; להפחית את החום בינוני, ומבשלים 3 דקות. מערבבים אספרגוס, אפונה, עירית, ו 1/2 כפית חמאה.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
חמאהחמאה
עיריתעירית
מרקמרק
אפונהאפונה
12
להוסיף פסטה מבושלת; לזרוק מעיל.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
13
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') אספרגוס פרוס(1 אינץ') אספרגוס פרוס1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1(יכול להיות או להרחיק)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1גזר, לרבעיםגזר, לרבעים1גבעול סלרי, לרבעיםגבעול סלרי, לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פורצ'יני מיובשותפטריות פורצ'יני מיובשות2largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, מחולקקמח לכל מטרה, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה1שן שוםשן שום1שן שום, טחוןשן שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1קטןבצל, לרבעיםבצל, לרבעים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה1/2 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה טרי או קפואאפונה ירוקה טרי או קפוא11 קילו קישואים,חוטי זעפרןחוטי זעפרן11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלוט חתוכה לקוביותשאלוט חתוכה לקוביות8גבעולי פטריות שיטאקהגבעולי פטריות שיטאקה8largesכובעי פטריות שיטאקה, לרבעיםכובעי פטריות שיטאקה, לרבעים6עלי קורניתעלי קורנית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקללא שומן, פחות נתרן מרק עוף או מרק ירקותללא שומן, פחות נתרן מרק עוף או מרק ירקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב