קושיבינוני
מוכן ב27 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

פרימוורה פטוצ'יני תרד

פרימוורה פטוצ'יני תרד
פרימוורה פטוצ'יני תרד עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 476 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם פטרוזיליה שטוחה, מלח, שאלוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 27 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 70%. נסו פטוצ'יני פרימוורה, פטוצ'יני פרימוורה, ו פטוצ'יני פרימוורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים מים לפסטה לרתיחה. מלח המים מוסיפים את הפסטה ומבשלים לאל דנטה, כ -7 עד 8 דקות. השתמש מקלף ירקות לעשות סרטים של גזר וקישואים. שמור את הירקות שטוחים על הדלפק ולהפעיל את מקלף את אורך הירקות. זרוק את הגזר וקישואים לתוך מי הפסטה במשך 4 הדקות האחרונות של זמן הבישול.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ירקירק
קישואיםקישואים
גזרגזר
פסטהפסטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קולףקולף
2
מחממים מחבת בינונית על חום בינוני עם שמן זית וחמאה כתית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מטגנים את שאלוט ושום 3 עד 4 דקות ואז מוסיפים אפונה וחום דרך, 2 דקות, מערבבים ביין, להפחית במשך חצי דקה ומערבבים במלאי. לזרוק פסטה סחוטה וירקות עם הרוטב, מתבלים עם מלח ופלפל, ומשלבים עם גבינה ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
שאלותשאלות
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
שוםשום
פסטהפסטה
רוטברוטב
מלאימלאי
אפונהאפונה
ייןיין