קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
סוגי מאכליםלחם
מגזין

פרלין-לחם תפוחים

פרלין-לחם תפוחים
זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך אבקת אפייה, סודה לשתיה, פקאן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 30% המנה הזאת לא כל כך סופר. נסו לחם פרלין תפוחים, לחם תפוחים מצופה פרליין, ו לחם תפוחים עם זיגוג פרלין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
2
אופים 1/2 פקאן כוס בשכבה אחת במחבת רדודה 6 עד 8 דקות או עד קלוי וריחני, ערבוב לאחר 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מקציפים שמנת חמוצה והבא 3 מרכיבים במהירות נמוכה עם מיקסר חשמלי 2 דקות או עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים יחד קמח והבא 3 מרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים לתערובת שמנת חמוצה, מכים רק עד מעורבב. מערבבים תפוחים 1/2 כוס אגוזי פקאן קלויים. הבלילה כפית לתוך מחבת כיכר משומנת ומקורנת 9 - x 5 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים עם הנותרים 1 כוס קצוץ פקאנים; לחץ קלות פקאן לתוך הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים ב 350 במשך 1 שעה עד 1 שעה ו 5 דקות או עד עץ לבחור מוכנס למרכז יוצא נקי, מיגון עם רדיד אלומיניום לאחר 50 דקות כדי למנוע השחמה מוגזמת. מגניב במחבת על מתלה חוט 10 דקות; להסיר מחבת מתלה חוט.
8
מביאים חמאה וסוכר חום לרתיחה ב 1-qt. סיר כבד מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן; להרתיח 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר מן החום, ואת הכף מעל הלחם; תן מגניב לחלוטין (כ 1 שעה).
מרכיבים שתצטרך
10
הערה: להקפיא, לחם מגניב לחלוטין; לעטוף בניילון נצמד, ולאחר מכן בנייר אלומיניום. להקפיא עד 3 חודשים. הפשרה בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
11
מתכון מדבי גרוסקה, הוברט, אינדיאנה

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוז היטבסוכר חום בהיר ארוז היטב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2largesביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות קצוץ דק, תפוחים סמית קלופים סבתא (על1/2 כוסות קצוץ דק, תפוחים סמית קלופים סבתא (על2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוצים, מחולקיםפקאנים קצוצים, מחולקים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס