קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות64
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פשטידות דלעת לחבורה

פשטידות דלעת לחבורה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו פשטידות דלעת לחבורה. מנה אחת מכילה 302 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. מתכון זה משמש 64. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 50 דקות. 1 אדם התרשם מתכון זה. אם יש לכם ג'ינג'ר טחון, חלב, קמח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מדהים ציון של 36%. נסו כנופיית סום, קסולט לחבורה, ו כופתאות תפוחים, כנופיה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
לפרוש מאפה; קו שמונה 9-ב. צלחות עוגה עם גיליון אחד של מאפה. קצוות חליל; להפריש. בקערה גדולה מאוד, לשלב את הביצים, דלעת וסירופ תירס. בקערה גדולה אחרת שלבו את החומרים היבשים; מניחים חצי בכל אחת משתי קערות גדולות. מערבבים מחצית מתערובת הדלעת לכל קערה. מערבבים בהדרגה חלב עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
(קיבלר)(קיבלר)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
יוצקים לקליפות פאי.
מרכיבים שתצטרך
חצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותיםחצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותים
3
אופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 60-70 דקות או עד שסכין המוחדרת ליד המרכז יוצאת נקייה. מגניב על מתלים תיל. יש לאחסן במקרר.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך

יין מומלץ: Vin Santo, מוסקטו, יין קרח

וין סנטו, מוסקטו ויין קרח הם הבחירות המובילות שלי לפאי דלעת. וין סנטו הוא בדרך כלל מתוק עם תווים של תבלינים ואגוזים לאפייה, כך שהוא משתלב ממש טוב עם קינוחים מתובלים בדלעת. מוסקטו נוצץ טוב יעבוד גם, ואם מתחשק לכם לבזבז, יין קרח. לה ספינטה בריקו קוואגליה מוסקטו ד ' אסטי עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
לה ספינטה בריקו קוואגליה מוסקטו ד ' אסטי
לה ספינטה בריקו קוואגליה מוסקטו ד ' אסטי
צהוב עם השתקפויות ירוקות. מתוק וסקסי, תפוח ירוק פריך להפליא ויערה. יין שמפתיע ברעננותו המדהימה וטעמי הפירות המבריקים המזכירים תפוח, אגס מתובל ודבש.