קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

פשטידות עוף תאילנדיות קלות להפליא

פשטידות עוף תאילנדיות קלות להפליא
פשטידות עוף תאילנדיות מיני קלות להפליא עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . מנה זו מכילה סביב 26 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 274 קלוריות. גשו לסופר וקנו בצל, כוסברה, חזה עוף ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. מתכונים דומים: פשטידות מיני עוף קלות להפליא, מיני עוף ופאי ברוקולי קלים ובלתי אפשריים, ו פשטידות עוף במיני באפלו קלות להפליא.

הוראות

1
תנור חום ל 191°. ספריי 12 כוסות מאפין בגודל רגיל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
ב מחבת nonstick 10 אינץ', שמן חום מעל חום בינוני גבוה. מבשלים עוף בשמן 5 עד 7 דקות, ערבוב מדי פעם, עד עוף הוא כבר לא ורוד במרכז.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל; מבשלים 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים בצל ירוק, כוסברה, משחת קארי אדומה ומיץ ליים, ערבוב מדי פעם, עד התערובת מחוממת דרך. מגניב 5 דקות; מערבבים בגבינה.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
גבינהגבינה
5
בקערה בינונית, מערבבים מרכיבים תערובת אפייה עם מקצף או מזלג עד מעורבב. כפית 1 כף קטנה תערובת אפייה לתוך כל כוס מאפין. למעלה עם תערובת עוף תאילנדית 1/4 כוס. כפית 1 כף תערובת אפייה על תערובת עוף תאילנדית בכל כוס מאפין.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
אופים 30 עד 35 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי וחולצות של פשטידות הן חום זהוב. עשר דקות לתוך אפייה, תנור פתוח בזהירות ומפזרים 1/2 כף בוטנים על גבי כל מאפין. סגור את דלת התנור וסגור את האפייה. מגניב 5 דקות. עם סכין דק, לשחרר צדדים של פשטידות מן המחבת; להסיר מן המחבת ולמקם את הצדדים העליון על מתלה קירור. מגניב 10 דקות יותר; לשרת עם בצל ירוק פרוס.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
בוטניםבוטנים
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
סכיןסכין
מחבתמחבת

מרכיבים

2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס (4 בינוני, אם תרצה)בצל ירוק פרוס (4 בינוני, אם תרצה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטני קוקטייל מומלחיםבוטני קוקטייל מומלחים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלה מגוררת כוסגבינת מוצרלה מגוררת כוס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביסחזה עוף נטול עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביס1(יכול להיות או להרחיק)משחת קארי אדומה תאילנדיתמשחת קארי אדומה תאילנדית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת ® Bisquick מקוריתתערובת ® Bisquick מקורית

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.