קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פשטידות פקאן אישיות עם רוטב קרמל תה מתוק

פשטידות פקאן אישיות עם רוטב קרמל תה מתוק
פשטידות פקאן אישיות עם רוטב קרמל תה מתוק הוא קינוח דרומי. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1024 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 66 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. גשו לסופר וקנו קמח, שקיות תה ארל גריי, תמצית ונילן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 36%. מתכונים דומים: בודדים פקאן עוגות, עוגות בטטה לתינוקות עם רוטב קרמל-פקאן דביק, ו עוגות לבה שוקולד אישיות עם רוטב קרמל.

הוראות

1
במעבד מזון משלבים את אגוזי הפקאן הטחונים, הקמח, המלח והסוכר.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מוסיפים את החמאה ומעבדים עד שהתערובת דומה לפירורים גסים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
3
יוצקים פנימה את החלבון ומערבבים אותו לאגד את הבצק עד שהוא מחזיק יחד מבלי להיות רטוב או דביק מדי. סוחטים כמות קטנה של בצק יחד, אם הוא פירורי, מוסיפים את מי הקרח, 1 כף בכל פעם. עוטפים את הבצק בניילון ומכניסים למקרר למשך 30 דקות לפחות.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
מיםמים
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
4
מצפים קלות מגש מאפינס בן 12 כוסות בתרסיס טפלון.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
5
מרדדים את הבצק על משטח מקומח קלות לכ -2 רגל מרובע, ואז משתמשים בקערה קטנה בקוטר 3 אינץ 'או בתבנית טבעת גדולה בגודל 3 אינץ' כמדריך לחיתוך עיגולים. הם צריכים להיות מעט גדולים יותר בקוטר מחור פח המאפינס, כך שכאשר לוחצים עליהם, הקצוות מגיעים בחצי הדרך במעלה דפנות הפח.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
קערהקערה
6
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בקערת ערבוב גדולה מערבבים את הביצים עד לקבלת קצף ואז מערבבים פנימה סוכרים. מערבבים פנימה את החמאה המומסת, הווניל, הסירופ והמלח עד לקבלת תערובת אחידה. מסדרים את אגוזי הפקאן על תחתית קליפות הטארט.
מרכיבים שתצטרך
טארט קונכיותטארט קונכיות
ונילוניל
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
סירופסירופ
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
8
יוצקים את המילוי למילוי הקליפות כמעט עד למעלה.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
9
אופים עד שהמלית מתייצבת ונפוחה מעט, בערך 25 עד 30 דקות. בדוק את התקינות על ידי הדבקת סכין דקה במרכז הפשטידה, אם היא יוצאת די נקייה, כדאי לך ללכת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
10
מעבירים את הפשטידות למתלה ומצננים.
11
בזמן שהפשטידה נאפה מכינים את רוטב הקרמל התה המתוק. תתחיל להכין את התה. הביאו לרתיחה 2 כוסות מים קרים בסיר כבד גדול.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
תה מתוקתה מתוק
מיםמים
תהתה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
12
מוסיפים את שקיות התה, מכסים ומניחים לתפוח למשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שקית תהשקית תה
13
הסר את שקיות התה (סחט אותן החוצה) ואז חזור לרתיחה עד שהיא הצטמצמה בחצי - כך שנותרה לך 1 כוס תה חזק באמת.
מרכיבים שתצטרך
תהתה
14
מוסיפים לסיר את 1/2 כוס הסוכר וממשיכים להתבשל על אש בינונית. מבשלים, מסתחררים את הסיר מסביב, עד שהתערובת בצבע קרמל עמוק ונראית כמו סירופ, בערך 10 דקות. בזהירות לשפוך את השמנת, להיזהר כפי שהוא יהיה בועה למעלה, וממשיכים לבשל עוד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
צבע קרמלצבע קרמל
קרםקרם
סוכרסוכר
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
15
מגישים עם פשטידות פקאן אישיות וכף גלידת שעועית וניל.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
גלידהגלידה
פקאניםפקאנים

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ תירס כההסירופ תירס כהה1ביצה לבנה, צוננתביצה לבנה, צוננת2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, ועוד לאבקקמח לכל מטרה, ועוד לאבק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2(חוֹרֶף)מי קרח, רק אם צריך.מי קרח, רק אם צריך.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקטכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקט2(חוֹרֶף)פקאן טחון דקפקאן טחון דק0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק6תה ארל גרייתה ארל גריי0מקלותחמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) חמאה ללא מלח, קר לחתוך לחתיכות קטנות(1 מקל) חמאה ללא מלח, קר לחתוך לחתיכות קטנות1(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגלידת וניל שעועיתגלידת וניל שעועית4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: מדיירה, פורט Tawny, Pedro Ximenez

מדיירה, נמל טוני ופדרו שימפנסנז הם בחירה מצוינת לעוגת פקאן. פאי פקאן מתוק ואגוזי ראוי ליין שיתאים-ליינות הקינוח האלה יש את המתיקות הנכונה ואת התווים האגוזיים. אתה יכול לנסות את אחוזת אשברוק ורדלו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
אשברוק אסטייט ורדלו
אשברוק אסטייט ורדלו
סגנון תוסס, לא מעוצב של ורדלו עם מלקות של ניחוחות פירות על האף מתחתן עם טעמי פירות טרופיים ורמזים של תבלינים על החיך. היין נשאר ממוקד ומסיים פריך ויבש אך בעל אורך עוצמתי ומרענן שהופך את היין הזה לליווי המושלם למנות חריפות וטעימות מלאות. מפורסם בחומציות הטבעית שלו, מגוון זה מזדקן יפה. מרתפים במשך יותר מחמש שנים מתגמלים עם תבלינים ויערה מורכבים ופיתוח דמויות אגוזים וטוסטים.