קושיבינוני
מוכן ב57 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

פשטידת דנבר מצופה אטריות

פשטידת דנבר מצופה אטריות
המתכון אטריות מצופה בדנבר קיש יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 57 דקות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ארוחת הבוקר הזאת 142 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם פלפל, חלב, בצל וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו קיש חביתת דנבר, פשטידת תפוחי אדמה מצופה, ו פשטידת תפוחי אדמה מצופה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כמו יין צעיר, Château Pindefleurs מאפשר פריחתו הטרייה לפרוח. שמור במרתף, זה פותח טעם ארוך ומשיי בפה, הסימן של Grands Crus של סנט אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק