קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פשטידת עוף מתובלת

פשטידת עוף מתובלת
פשטידת עוף מתובלת דורשת 40 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 392 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 22 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך בטטה, piecrust, קרם מרוכז של מרק פטריות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. וזה די טוב. נסו מרק פשטידת עוף בסיר מיידי, כיסי פשטידת עוף, ו מרק פשטידת עוף תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
פירס בטטה מספר פעמים עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
2
מניחים בתנור מיקרוגל, ומכסים במגבת נייר לחה. מיקרוגל ב 3 דקות גבוהות או עד שנעשה.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מיקרוגלמיקרוגל
תנורתנור
3
בואו לעמוד 5 דקות; לקלף וקוביות. תניח בצד.
4
מפזרים עוף באופן שווה עם מלח מתובל. עוף מטוגן ובצל בשמן חם בתנור הולנדי מעל חום בינוני-גבוה 5 עד 8 דקות או עד שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
הסר עוף ובצל.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
6
ממיסים חמאה בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה; מקציפים בקמח, מרק עוף ומרק. להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 3 עד 4 דקות או עד מעובה. מערבבים עוף מבושל ובצל, בטטה, אפונה וגזר, מיץ לימון ופלפל. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, 5 דקות או עד מחומם היטב. תערובת עוף כפית לתוך צלחת אפייה משומנת קלות 13 - x 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
אפונה וגזראפונה וגזר
עוף מבושלעוף מבושל
מרק עוףמרק עוף
בטטהבטטה
מיץ לימוןמיץ לימון
עוף שלםעוף שלם
חמאהחמאה
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנור הולנדיתנור הולנדי
מקציףמקציף
7
רול piecrust לתוך 13-x 9 אינץ מלבן; להתאים על תערובת עוף בתבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
עוף שלםעוף שלם
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
חותכים כמה חריצים בחלק העליון של הקרום כדי קיטור לברוח.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
9
אופים ב 400 במשך 30 עד 35 דקות או עד הקרום הוא חום זהוב מילוי מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
בואו לעמוד 10 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק פטריותקרם מרוכז של מרק פטריות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אפונה קפואה וגזר, מופשרחבילת אפונה קפואה וגזר, מופשר1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 החבילה piecrust בקירור1/2 החבילה piecrust בקירור1(יכול להיות או להרחיק)מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס1קטן2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות12גאוותו של פילגרים ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לחתוך לחתיכות בגודל ביסגאוותו של פילגרים ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לחתוך לחתיכות בגודל ביס