קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

פשטידת רועי בקר

פשטידת רועי בקר
מתכון פשטידת בשר בקר מוכן בערך 1 שעה ו -30 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון סקוטי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 20 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 548 קלוריות. אם יש לכם חלב, מלח כשר, בשר טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: פשטידת רועים, פשטידת בשר בקר טחון, ו פשטידת רועים עם אטריות בקר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים את שמן הזית ו 2 כפות של החמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיף את הבצל, גזר, סלרי, פטריות, שום, חצי מלח, אורגנו. מבשלים עד ירקות רכים, על 10 דקות. מערבבים את רסק העגבניות ומבשלים עד פטריות רכות רסק עגבניות הפך אדום לבנים, כ 8 דקות יותר. מוסיפים את הבשר, את המרק, את המלח שנותר, את ווסטרשייר, וכמה פלפל, לשבור כל גושים גדולים של בשר, לבשל עד הבשר הוא כבר לא ורוד, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רסק עגבניותרסק עגבניות
ירקירק
פטריותפטריות
גזרגזר
אורגנואורגנו
סלריסלרי
שוםשום
פלפלפלפל
מרקמרק
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
מלחמלח
4
מעבירים את הבשר והירקות לתבשיל אובלי 2 ליטר ומפיצים את הפירה מעל, ומשאירים דייר 1/4 אינץ ' מסביב לקצה. הפוך דפוס דקורטיבי על החלק העליון של תפוחי האדמה,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
5
מפזרים גבינה, אם משתמשים, נקודה עם כף הנותרים של חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
6
אופים עד תפוחי אדמה חום ומיצים בועה סביב הקצה, כ 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בואו מגניב במשך 10 דקות לפני ההגשה.
8
שים את תפוחי האדמה בסיר עם מים קרים לכסות על ידי כ 1 אינץ ' ולהוסיף את המלח. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני-גבוה, חשוף, עד תפוחי האדמה רכים אבל לא רגשני, על 15 דקות. יחד עם זאת, לשלב את החלב והחמאה בסיר קטן וחם על אש נמוכה עד החמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
מיםמים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
הסר מהחום ומכסה כדי להתחמם.
10
מסננים את תפוחי האדמה וחוזרים לסיר. לזרוק את תפוחי האדמה על חום בינוני עד יבש.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
11
מוסיפים את תערובת החלב המחוממת ומועכים את תפוחי האדמה עד מעט עבה, ואז מוסיפים את הפטרוזיליה ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חלבחלב

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר משומר דל נתרןמרק בשר משומר דל נתרן31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קלופים ופרוסיםגזר, קלופים ופרוסים1צלעסלרי, פרוססלרי, פרוס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות קרמיני, מרובעיםפטריות קרמיני, מרובעים2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2ציפורןשום, טחוןשום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, ועוד לתיבולמלח כשר, ועוד לתיבול2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר, אופציונליפרמזן מגורר, אופציונלי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה russet, קלופים לרבעיםתפוחי אדמה russet, קלופים לרבעים3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח6(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר