קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

פשטידת רועים

פשטידת רועים
פשטידת רועים עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 448 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 364 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. אם יש לכם בצל, מלח כשר, טלה טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הסקוטי. מתכונים דומים: פשטידת רועים, פשטידת רועים הודו שמנת (Aka חג ההודיה שאריות פשטידת רועים!), ו עוגת חמאה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מקלפים את תפוחי האדמה וחותכים לקוביות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
3
מניחים בסיר בינוני ומכסים במים קרים. הגדר מעל חום גבוה, לכסות ולהביא לרתיחה. לאחר רותחים, לחשוף, להקטין את החום כדי לשמור על רתיחה ומבשלים עד מכרז נמחץ בקלות עם מלקחיים, כ 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מלקחייםמלקחיים
4
מניחים את חצי וחמאה לתוך מיכל מיקרוגל בטוח וחום במיקרוגל עד התחמם דרך, כ -35 שניות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
5
מסננים את תפוחי האדמה במסננת ולאחר מכן לחזור לסיר. מועכים את תפוחי האדמה ולאחר מכן מוסיפים את החצי וחצי, חמאה, מלח ופלפל וממשיכים מחית עד חלקה. מערבבים בחלמון עד משולב היטב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חצי וחציחצי וחצי
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בעוד תפוחי האדמה מתבשלים, להכין את המילוי.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
8
מניחים את שמן קנולה לתוך מחבת סאוט 12 אינץ ולהגדיר מעל חום גבוה בינוני. לאחר נצנוצי השמן, מוסיפים את הבצל והגזר וקמח רק עד שהם מתחילים לקחת על צבע, כ 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
גזרגזר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מוסיפים את השום ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
10
מוסיפים את הטלה, המלח והפלפל ומבשלים עד להשחמה ומבשלים דרך, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כבשכבש
11
מפזרים את הבשר בקמח וזורקים למעיל, וממשיכים לבשל עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בשרבשר
12
מוסיף את רסק העגבניות, מרק עוף, ווסטרשייר, רוזמרין, טימין, ומערבבים לשלב. מביאים לרתיחה, מפחיתים את החום לנמוך, מכסים ומבשלים לאט 10 עד 12 דקות או עד שהרוטב מתעבה מעט.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מרק עוףמרק עוף
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוזמריןרוזמרין
רוטברוטב
טימיןטימין
13
מוסיפים את התירס והאפונה לתערובת הטלה ומתפשטים באופן שווה לתבנית אפיית זכוכית בגודל 11 על 7 אינץ'. למעלה עם פירה, החל בקצוות כדי ליצור חותם כדי למנוע את התערובת מבעבע למעלה וחלק עם מרית גומי.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
תירסתירס
כבשכבש
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
מריתמרית
14
מניחים על קלף מרופד חצי תבנית על המדף האמצעי של התנור ואופים במשך 25 דקות או רק עד שתפוחי האדמה מתחילים להשחים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
15
הסר למתלה קירור לפחות 15 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2smallsגזר, קלופים וקוביות קטנותגזר, קלופים וקוביות קטנות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1זנים של פטריותזנים של פטריות2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים או קפואיםגרעיני תירס טריים או קפואים2ציפורןשום, טחוןשום, טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טלה טחוןטלה טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה אנגלית טרייה או קפואהאפונה אנגלית טרייה או קפואה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עלי רוזמרין קצוץ טריעלי רוזמרין קצוץ טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה russetתפוחי אדמה russet11 קילו קישואים,טרי קצוץ עלי טימיןטרי קצוץ עלי טימין21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר