קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות29
מגזין

פשטידת רועים

פשטידת רועים
מתכון פשטידת רועים יכול לספק הכמיהה הסקוטית שלך בערך 2 שעות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 532 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם מרק עוף, מלח ופלפל כשרים, תפוחי אדמה חלודים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו פשטידת רועים, פשטידת רועים הודו שמנת (Aka חג ההודיה שאריות פשטידת רועים!), ו עוגת חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את תפוחי האדמה ואת לפת בסיר גדול לכסות עם מים קרים; העונה עם מלח. מביאים לרתיחה ומבשלים עד מכרז, כ 25 דקות; לנקז, שמירה על הסיר.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
לפתלפת
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בינתיים, לעשות את המילוי: לבשל את הבייקון במחבת גדולה על חום בינוני, ערבוב מדי פעם, עד פריך, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים את כל אבל 1 כף השומן; מוסיפים את הבשר למחבת ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד השחמה, כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את הבצל, הגזר והסלרי ומבשלים, מערבבים, עד שהירקות מתחילים להתרכך, כ -4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
5
מוסיפים את הפטריות, קורנית ורסק עגבניות ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד משולב, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
פטריותפטריות
טימיןטימין
6
מערבבים את הקמח לתוך הירקות עד incorporated, כ 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
7
מוסיפים את המרק, רוטב ווסטרשייר, 3/4 כפית מלח וכמה טחנות פלפל. מבשלים עד מעובה מעט, על 3 דקות יותר. מוסיפים את הפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
מרקמרק
מלחמלח
1
מערבבים את החמאה והחלב בסיר השמור ומבשלים על אש בינונית עד שהחמאה נמסה. להחזיר את תפוחי האדמה ולפת לסיר ולרסק עם מחית תפוחי אדמה או כף עץ עד חלקה. מערבבים בפרמזן ובעירית ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פרמזןפרמזן
תפוח אדמהתפוח אדמה
לפתלפת
חמאהחמאה
עיריתעירית
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
כף עץכף עץ
סירסיר
2
להעביר את המילוי לתבנית אפייה 2 1/2 ליטר ולכסות עם ציפוי, מתפשט באופן שווה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים עד לציפוי זהוב, כ -35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
תן לנוח 15 דקות לפני ההגשה.
5
צילום: Con Poulos

מרכיבים

4רצועותקותלי חזיר מעושנים, חתוכים לקוביותקותלי חזיר מעושנים, חתוכים לקוביות2גזר, קצוץ דקגזר, קצוץ דק2ביוןסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות קרמיניפטריות קרמיני2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון צ'אקבשר בקר טחון צ'אק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה בינוניים russet (על, קלופים לרבעיםתפוחי אדמה בינוניים russet (על, קלופים לרבעים3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לפת בינונית (בערך, קלופים ורבעיםלפת בינונית (בערך, קלופים ורבעים4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר