קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מגזין

צ'אטני אננס ריבס

צ'אטני אננס ריבס
צריך תבלין צמחוני ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו וטבעוני ? צ'אטני אננס ריבס יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתאים ל-10 מנות. מנה אחת מכילה 103 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . תמורת 88 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה של Allrecipes יש 1 מעריצים. אם יש לכם פתיתי פלפל, מלח, ריבס וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם ליום האם . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 30% . מתכונים דומים: צ'אטני ריבס , צ'אטני ריבס ורוטב צ'אטני ריבס .

הוראות

1
מערבבים ריבס, אננס, מים, דובדבנים, סוכר, חומץ סיידר, ג'ינג'ר, שום, קינמון, מלח, פתיתי פלפל אדום ופלפל שחור יחד בסיר כבד; מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים על רתיחה עד שהריבס רך עד להתפרקות, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
ריבס טרי, ועוד לקישוטריבס טרי, ועוד לקישוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי ל-Dip. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.