קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות3
ציון בריאות34
מגזין

צ'אטני קטשופ

צ'אטני קטשופ
צ'אטני קטשופ הוא תבלין שמגיש 3. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל 274 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. 39 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לך חומץ תפוחים, שום, כורכום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 78%, וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון צ'אטני קטשופ, צ'אטני קטשופ, ו צ'אטני סאונט או צ' אטני סונטה / צ'אטני תמרינדי מתוק.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את השמן בסיר בינוני על אש בינונית-גבוהה עד שכמעט מעשנים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
שמור את המכסה בהישג יד.
4
מוסיפים את זרעי החרדל ואת זרעי הכמון; הם צריכים להתחיל לצוץ בהתלהבות במגע עם השמן, אז מכסים את הסיר עד שההתזה שוככת, בערך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי חרדלזרעי חרדל
זרעי כמוןזרעי כמון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את הבצל ומקפיצים עד שהם רכים ורק מתחילים להשחים, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
6
מוסיפים את השום והג ' ינג ' ר, ומקפיצים עד שהשום רך, כ -2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
7
מוסיפים את הכורכום, הגראם מסאלה והפפריקה. מערבבים ומבשלים כ -30 שניות. לאחר מכן הוסיפו את החומץ (בעמידה לאחור כדי שלא תשאפו את האדים!) ומבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
כורכוםכורכום
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
8
מוסיפים את העגבניות, המולסה, 1/2 כפית מלח והרבה פלפל שחור גרוס טרי. מערבבים, מביאים לרתיחה, ואז מבשלים על רתיחה נדיבה כ -10 דקות עד להסמכה. אתה יכול לרסק אותו אם תרצה. הניחו אותו בצד להתקרר ואז צנצנת. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
מולסהמולסה
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
9
שלב את מקלות הקינמון, ציפורן, זרעי הל ירוקים, זרעי הל שחורים, אם משתמשים, במטחנת תבלינים או במטחנת קפה וטחון עד לקבלת קנס. אחסן את תערובת התבלינים בכלי אטום הרחק מאור שמש ישיר.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
זרעי הלזרעי הל
תערובת תיבולתערובת תיבול
ציפורןציפורן
קפהקפה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

טבילה עובדת ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את נומן רנרד ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-50 דולר לבקבוק.
נומיין רנרד ברוט
נומיין רנרד ברוט
תווי הדרים, עוגיות אפרסק וחמאה לבנות, פה טרי ועשיר, פירותי ופריך בגימור מינרלי.תערובת: 40% שרדונה, 30% פינו נואר, 30% פינו מיוניה