קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

צ'ילי הודו לבן

צ'ילי הודו לבן
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? צ'ילי הודו לבן יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 20 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 293 קלוריות. מתכון זה משמש 6. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכון זה מכלמתכונים יש 36 אוהדים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לכם ג'ינג'ר טחון, גבינת מונטריי ג' ק, מיץ ליים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בכמון הטחון תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מוס שוקולד מרוקאי כמו קינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 65%. נסו שאריות הודו או הודו טחון וצ'ילי לבן שעועית פינטו עם ליים (ללא גלוטן), צ'ילי הודו לבן, ו צ'ילי הודו לבן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת על אש בינונית. מבשלים בצל בשמן עד שהבצל התרכך והפך לשקוף, כ -5 דקות. מערבבים שום, אורגנו, כמון וג ' ינג ' ר; מבשלים עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
יוצקים מרק עוף ויין לבן, ולאחר מכן מוסיפים את עלה הדפנה. מבשלים ללא כיסוי עד לצמצום קל, בערך 5 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
3
מערבבים פנימה הודו, שעועית וג ' לפנו. מבשלים ללא כיסוי במשך 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
4
בעזרת גב הכף מועכים 1/4 שעועית לעיבוי הרוטב. מנמיכים את האש לנמוכה, ומתחילים לערבב גבינה 1/2 כוס בכל פעם. מערבבים עד שהגבינה נמסה לחלוטין. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
5
מסירים מהאש ומערבבים פנימה מיץ ליים.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
6
מגישים חם.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש3ציפורןשום, טחוןשום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס2פלפלים חלפיניו טריים, קצוציםפלפלים חלפיניו טריים, קצוצים2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהודו מבושל מגוררהודו מבושל מגורר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית כליה לבנה (קנליני), לא מרוסנתשעועית כליה לבנה (קנליני), לא מרוסנת

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אביניו קאווה ברוט רזרבה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
אביניו קאווה ברוט רזרבה
אביניו קאווה ברוט רזרבה
פירות לבנים בהירים לשלב עם הערות טוסט. על החיך היין טרי ותוסס.