קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

צ'ילי הודו שעועית שחורה

צ'ילי הודו שעועית שחורה
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? צ'ילי הודו שעועית שחורה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 373 קלוריות, 46 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם כוסברה, כוסברה טחונה, גבינת צ'דר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 88%, וזה מצוין. מתכונים דומים: טורקיה וצ'ילי שעועית שחורה, צ'ילי הודו שעועית שחורה, ו טורקיה וצ'ילי שעועית שחורה.

הוראות

1
ב-3 קו-טי. בסיר, לשלב טורקיה, בצל, פלפל אדום, שום, פלפל חלפיניו, אבקת צ ' ילי, כמון, כוסברה, אורגנו, מיורן, פתיתי פלפל אדום וקינמון. מבשלים תערובת על אש בינונית-גבוהה, תוך ערבוב מדי פעם, עד שההודו כבר לא ורוד. מערבבים עגבניות ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים ללא כיסוי למשך 30 דקות. מערבבים שעועית וכוסברה. ממשיכים לבשל עוד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
מרז ' ורםמרז ' ורם
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם בחירה מצוינת לצ ' ילי הודו. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות את גרמונה לה קובי קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
גרמונה לה קובי קאווה
גרמונה לה קובי קאווה
צבע צהוב קש. עוצמה טובה והגדרה על האף עם ניחוחות פרי אבן של אפרסק, שסק, תפוח ואגס. רמז לימון של קליפת לימון מספק רעננות. תווים חמאתיים ומגע עדין של מינים ודבש.היין אדיב בכניסה, בעל גוף בינוני בחיך, עם משקל טוב של פירות ומוס פריך משולב היטב. גימור מרענן וחומציות מתמשכת.ניתן ליהנות מיין זה לאורך כל הארוחה, החל מה 'אפריטיף 'ועד ל'עיכול'. גסטרונומי ורב-תכליתי.תערובת: 70% קסרל.לו, 30% מקבאו