קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות24
מגזין

צ'ילי חזה בקר

צ'ילי חזה בקר
צ'ילי דד בקר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מכין 10 מנות עם 434 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו צ'ילי, בצל, רוטב עגבניות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כמו קינוח. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 66%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: צ'ילי חזה בקר טקסס, בריסקט וצ'ילי דלעת חורף, ו צ'ילי בסגנון טקסס עם חזה.

הוראות

1
בתנור הולנדי, בשר בקר חום ובצל בשמן בקבוצות; ניקוז. מערבבים פנימה את השעועית, הקילבסה, הסלסה, העגבניות, רוטב העגבניות, הצ ' ילי, השום והתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
נקניקייהנקניקייה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 3 שעות או עד שהבשר רך. רגע לפני ההגשה מערבבים פנימה מיץ לימון וקולפים.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה בקר טרי, חתוך לחתיכות בגודל 1/2 אינץחזה בקר טרי, חתוך לחתיכות בגודל 1/2 אינץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) שעועית כליות, שטוף סחוטפחיות כל) שעועית כליות, שטוף סחוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח11 קילו קישואים,מלח סלרימלח סלרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) צ'ילי ירוק קצוץפחיות כל) צ'ילי ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון11 קילו קישואים,קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1גדולבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ונסונוויל: נקניק קלבסה פולני או נקניק פולני, קצוץ גסג'ונסונוויל: נקניק קלבסה פולני או נקניק פולני, קצוץ גס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלסה jarסלסה jar0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם אפשרויות נהדרות לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. טוטוס טוס קאווה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
טוטוס טוס קאווה
טוטוס טוס קאווה
טוטוס טוס קאווה מראה ניחוחות בהירים של אפרסק, לימון וגרידת תפוז, עם נגיעה של ליקריץ. היין מרוכז, מישוש ודחוס בפה, בעל אופי מטושטש ואבני לטעמי הדרים, פירות בור ואניס. מראה עושר וחיות בפה והגימור הבהיר ארוך.