קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות36
מגזין

צ'ילי ירקות חריף

צ'ילי ירקות חריף
צ'ילי ירקות חריף הוא הר ד' אובר שמגיש 8. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 10 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 229 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה מ טעם הבית דורש פפריקה, כמון טחון, פתיתי פלפל וצ'ילי. 130 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף גדול של 94%. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי שנתית 7: כניסה – צ'ילי צ' ילי חריף, 1-2-3 צ'ילי ירקות, ו צ'ילי ירקות.

הוראות

1
בתנור הולנדי הקפיצו את הבצל, הגזר, הפלפל, הפטריות והקישואים בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף שום; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
3
מוסיפים את העגבניות, השעועית, רוטב העגבניות, הצ ' ילי הירוק והתבלינים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 35 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
4
מערבבים חומץ.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
5
מגישים בקערות מרק; מקשטים כל אחד בכוסברה ושמנת חמוצה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) שעועית כליות, שטוף סחוטפחיות כל) שעועית כליות, שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח1( חצילים)גזר, פרוס דקגזר, פרוס דק3(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף8ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טרייה טחונה ושמנת חמוצה ללא שומן, לא חובהכוסברה טרייה טחונה ושמנת חמוצה ללא שומן, לא חובה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1( חצילים)פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קצוץ צ'ילי ירוקיכול קצוץ צ'ילי ירוק2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ3(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) ללא מלח-הוסיף רוטב עגבניותפחיות כל אחד) ללא מלח-הוסיף רוטב עגבניות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן1קטןקישואים, פרוסקישואים, פרוס

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312 עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
צבע צהוב קש חיוור עם הדגשות ירוקות גלויות ובועות עדינות ואלגנטיות. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות עזים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים חתוכים. על החיך הוא טרי, חושף איזון נהדר של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתייה.