קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

צ'ילי לבן

צ'ילי לבן
המתכון הזה מכלמתכונים דורש שעועית צפונית נהדרת, גרעיני תירס, סלסה ומים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 52%, וזה טוב. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי שנתית 9: כניסה-צ' ילי עוף לבן קייג'ון, תחרות צ'ילי שנתית 10: כניסה-צ' ילי עוף לבן בלילה, ו תחרות צ'ילי שנתית 9: כניסה-צ' ילי עוף לבן.

הוראות

1
בסיר או בסיר גדול שלבו את ההודו השחום, הסלסה, התירס, המים, השעועית והגבינה. מערבבים יחד ומבשלים על אש נמוכה כ-30 דקות, או עד שהגבינה נמסה והצ ' ילי חם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי לבן עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות סנגרה דה טורו קאווה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-13 דולר לבקבוק.
סאנגרה דה טורו קאווה
סאנגרה דה טורו קאווה
צהוב בהיר עם פרלג עדין ומתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הדרים ותווי אניס. בועות שמנת, עסיסיות ורעננות.מקסים כאפריטיף או בשילוב עם דגים ופירות ים.