קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

צ'ילי לבן גדול (אמור להיות על ידי וילי נלסון)

צ'ילי לבן גדול (אמור להיות על ידי וילי נלסון)
צ'ילי לבן גדול (אמור להיות על ידי וילי נלסון) עשויה להיות מה שחיפשתם. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה אחת מכילה 880 קלוריות, 58 גרם חלבון ו 51 גרם שומן. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך בצל ירוק, עוף, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -30 דקות. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. נסו סיר חרס-בשר בקר נהדר, שעועית גדולה, מטבל נהדר! החווה Longmeadow, זה-היה-אמור-להיות-משהו-אחר ממרח גבינה, ו Great Northern Bean Chili (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Clos Amador Cava Tendre rosé עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.