קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

צ'ילי עוף בישול איטי

צ'ילי עוף בישול איטי
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? צ'ילי עוף מבושל איטי יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה עד 30 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 389 קלוריות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. מתכון זה מ Foodnetwork יש 87 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-10 דקות. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, טפיוקה מיידי, גבינת ג'ק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו צ'ילי עוף בישול איטי, צ'ילי עוף בישול איטי, ו צ'ילי עוף בישול איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את העוף בבישול האיטי.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
הוסף 3 כפות של אבקת צ ' ילי וכל שאר החומרים, למעט הבירה. מערבבים הכל יחד, מכסים, ומבשלים על נמוך במשך 6 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
בירהבירה
3
רק לפני ההגשה, מערבבים את 2 כפיות הנותרים של אבקת צ ' ילי, הבירה, אם שימוש, ומתבלים עם יותר מלח ופלפל, לטעום, אם תרצה. מחלקים את הצ ' ילי בין קערות חמות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מגישים עם תוספת של הבחירה שלך.
5
ידע: ערבוב אבקת צ 'ילי ממש לפני ההגשה מבהיר את הטעם של צ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה בסגנון לאגר, אופציונליבירה בסגנון לאגר, אופציונלי425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, סחוט ושטוףשעועית, סחוט ושטוף425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית לבנה, מנוקזת ושטופהשעועית לבנה, מנוקזת ושטופה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן3(חוֹרֶף)אבקת צ'ילי, בתוספת 2 כפיותאבקת צ'ילי, בתוספת 2 כפיות1ל 2 צ'ילי צ' יפוטלה ברוטב אדובו עם זרעים, קצוץל 2 צ'ילי צ' יפוטלה ברוטב אדובו עם זרעים, קצוץ2קילוגרםעגבניות צלויות אש חתוכות לקוביותעגבניות צלויות אש חתוכות לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)חמוצים כשריםחמוצים כשרים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף טחון, קרקע בגסות המועדפתעוף טחון, קרקע בגסות המועדפת0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1צביטהצבוט ציפורן קרקעצבוט ציפורן קרקע11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטפיוקה מיידית (מומלץ: טפיוקה דקה)טפיוקה מיידית (מומלץ: טפיוקה דקה)8ריבס, קצוץ טרי או קפואתוספות: שמנת חמוצה, גבינת צ'דר גרוסה או גבינת ג' ק, בצל ירוק קצוץ, וחלפיניו כבושים קצוציםתוספות: שמנת חמוצה, גבינת צ'דר גרוסה או גבינת ג' ק, בצל ירוק קצוץ, וחלפיניו כבושים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בטטה בינונית (בערך, מקולף וגרוסבטטה בינונית (בערך, מקולף וגרוס

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Castellroig קאווה ברוט. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Castellroig קאווה ברוט
Castellroig קאווה ברוט
ארומה של פרחים לבנים עם הערות של פירות אבן לימון אור נוגע החיך.תערובת: 45% Xarel-lo, 30% Macabeo, 25% Parellada