קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות14
ציון בריאות49
מגזין

צ'ילי פיאסטה

צ'ילי פיאסטה
המתכון צ'ילי Fiestan מוכן בעוד כ-3 שעות ו-25 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. והוא יספק כ 14 מנות. במנה עיקרית זו יש 621 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פפריקה, פלפל קאיין, בשר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכונים דומים: מק צ'ילי פיאסטה, צ'ילי פיאסטה, ו פאי פיאסטה צ'ילי לחם תירס.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול.מבשלים בצל, כרישה, שום, קרקע, ובשר בקוביות, עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
תוסיף כל דבר אחר חוץ מחצי מהשעועית.לבשל במשך 2 שעות על אש נמוכה או בסיר חרס.מערבבים בשאר השעועית.טעם לראות אם זה לחום שלך!עונה מחדש, לבשל 30 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מגישים עם לחם תירס וסלט פריך.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר, קוביות 1/4 עד 1/2 חתיכות אינץבשר בקר, קוביות 1/4 עד 1/2 חתיכות אינץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומהשעועית אדומה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית לבנהשעועית לבנה11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם4(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2jalapenos חתוך לקוביות (או יותר) או 2 צ'יפוטלה קצוצה צ' ילי adobo (יותר מכם אוהב)jalapenos חתוך לקוביות (או יותר) או 2 צ'יפוטלה קצוצה צ' ילי adobo (יותר מכם אוהב)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי2(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו11 קילו קישואים,קאריקארי1(חוֹרֶף)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)6שיני שום, כתוששיני שום, כתוש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון (או תערובת) או 1 lb בשר חזיר טחון (או תערובת) או 1 lb בשר עגל טחון (או תערובת) או 1 lb הודו טחון (או תערובת)בשר בקר טחון (או תערובת) או 1 lb בשר חזיר טחון (או תערובת) או 1 lb בשר עגל טחון (או תערובת) או 1 lb הודו טחון (או תערובת)2(חוֹרֶף)גרגירי קפה נוספים, מרוסקיםגרגירי קפה נוספים, מרוסקים2כרישה, ניקה ופרוסכרישה, ניקה ופרוס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ורודהשעועית ורודה14ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, כדי לכסות את תחתית המחבתשמן זית, כדי לכסות את תחתית המחבת1גדולבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)11 קילו קישואים,מלח (אופציונלי)מלח (אופציונלי)2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מעושנת או 2 כפיות פפריקהפפריקה מעושנת או 2 כפיות פפריקה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים (להוסיף יותר אם אתה צריך רזה)מים (להוסיף יותר אם אתה צריך רזה)255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה au jus mixחבילה au jus mix

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Poema Cavan יבש במיוחד. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.