קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

צ'ילי רלנוס

צ'ילי רלנוס
צ'ילי רלנוס היא מנה עיקרית שמגישה 4. מנה אחת מכילה 342 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם ביצים, גבינת מונטריי ג'ק, רוטב אנצ' ילדה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו וקטוגני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 28%. כריכי צ'ילי רלנוס, רלנוס צ'ילי מקסיקני אותנטי, ו עוף צ'ילי וגבינה רלנוס (חזה עוף ממולא-מקורי ) דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא סנגר דה טורו קאווה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
סנגר דה טורו קאווה
סנגר דה טורו קאווה
צהוב בהיר עם פרלג עדין ומתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם תווי הדרים ואניס. בועות שמנת, עסיסיות ורעננות.מקסים כאפריטיף או בשילוב עם דגים ופירות ים.