קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות16
ציון בריאות18
מגזין

צ'ילי שלוש שעועית מדהים של סבא רון

צ'ילי שלוש שעועית מדהים של סבא רון
צ'ילי שלוש שעועית מדהים של סבא רון עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מנה זו מכילה סביב 23 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 384 קלוריות. מתאים ל-16 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, תערובת תיבול צ'ילי, סוכר חום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: פריחת מדהים של צ'ילי, רוטב צ'ילי נקניקיות מדהים, ו באמת מדהים שעועית שחורה המבורגרים.

הוראות

1
מחממים סיר גדול מעל חום בינוני גבוה. מבשלים ומערבבים בשר עד השחמה ומתפוררת, 10 עד 15 דקות; לנקז ולהשליך שומן.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים בירה, רוטב עגבניות, עגבניות חתוכות לקוביות, שעועית פינטו, שעועית אדומה, שעועית כליות, 2 בצל קצוץ, פלפל ירוק, פלפל אדום, סוכר חום, שום, תערובת תיבול צ ' ילי, עמילן תירס, וחרדל לבשר טחון; מביאים לרתיחה. להפחית חום, לכסות סיר, ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד טעמים מעורבבים, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול צ ' יליתערובת תיבול צ ' ילי
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
שעועית אדומהשעועית אדומה
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
סוכר חוםסוכר חום
בשר טחוןבשר טחון
שעועית פינטושעועית פינטו
עמילן תירסעמילן תירס
עגבנייהעגבנייה
חרדלחרדל
שוםשום
בצלבצל
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
למעלה כל מנה עם כ 1 כף גבינת צ ' דר, 1 1/2 כפיות בצל, ורוטב חם; העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
רוטב חריףרוטב חריף
בצלבצל

ציוד

מרכיבים

850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, לא מצוחצחת. שעועית, לא מצוחצחת.425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו, לא מצוחצחת. שעועית פינטו, לא מצוחצחת.425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה, לא מצוחצחת. שעועית אדומה, לא מצוחצחת.850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)71אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות תמהיל צ'יליחבילות תמהיל צ'ילי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1גדולפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1קילוגרם1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1(יכול להיות או להרחיק)חרדל טחוןחרדל טחון16ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ, או לפי הטעם (אופציונלי)בצל קצוץ, או לפי הטעם (אופציונלי)1דאשרוטב פלפל חריף, או לפי הטעםרוטב פלפל חריף, או לפי הטעם1גדולפלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה, או לפי הטעם (אופציונלי)גבינת צ'דר גרוסה, או לפי הטעם (אופציונלי)2largesבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ