קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

צ'ילס רלנוס (פלפלים ממולאים)

צ'ילס רלנוס (פלפלים ממולאים)
צ'ילס רלנוס (פלפלים ממולאים) יכול להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 357 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. אם יש לכם גבינת מוצרלה, עגבניות רומא, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מעולה של 84%. נסו פלפלי פובלנו ממולאים (צ'ילי רלנוס), צ'ילי פובלנו ממולאים באורז לבן (ארוז בלנקו קון צ' ילס רלנוס דה קווסו), ו

הוראות

1
מניחים פלפלים שלמים מעל להבה פתוחה (מבער גז) או מתחת לצלייה. צולים, הופכים לעיתים קרובות עד שהם שחורים ושלפוחיות באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
מסירים מהאש, מניחים בשקית ניילון ונותנים להם להזיע לזמן מה. זה יאפשר לקליפות להתקלף בקלות.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
בזמן שהפלפלים מזיעים מניחים את הבקר הטחון במחבת על אש בינונית-גבוהה. מבשלים, תוך ערבוב להתפורר, עד להשחמה אחידה. כאשר בשר מבושל לחלוטין, מוסיפים את הבצל, השום והעגבנייה ומבשלים עוד כמה דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בשר טחוןבשר טחון
פלפליםפלפלים
שוםשום
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוציאים את הפלפלים מהשקית ומקלפים את העור השרוף. ייתכן שתרצה ללבוש כפפות מגן. הפעל פלפלים מתחת למים זורמים קרירים כדי לשטוף את כל החלקים השרופים. יוצרים חריץ אנכי קטן בצד הפלפלים, ומסירים את הזרעים והוורידים. ממלאים כל פלפל באמצע תערובת הבקר הטחון, ואז ממלאים את שארית הדרך בגבינה מגורדת. סגור את החריצים, ומאובטח עם קיסמים.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
בשר טחוןבשר טחון
פלפליםפלפלים
פלפלפלפל
זרעיםזרעים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
5
מקציפים חלבונים בכוס גדולה או בקערת מתכת עד שהם עבים ורכים.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים את החלמונים, ומציפים לרגע כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
7
בינתיים מחממים 1/4 אינץ ' שמן במחבת כבדה גדולה על אש בינונית-גבוהה. מצפים את הפלפלים הממולאים באבק קל של קמח, ואז טובלים אותם בביצה כך שהם מכוסים במלואם. מניחים בזהירות בשמן החם ומטגנים משני הצדדים עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מסננים על מגבות נייר, ואז מגישים על מגש גדול.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם אפשרויות נהדרות לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312 עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
בצבע צהוב קש חיוור עם הדגשים ירוקים גלויים ובועות עדינות ואלגנטיות. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות עזים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים. על החיך הוא טרי, חושף איזון גדול של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתייה.