קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות48
מגזין

צ'יפוטלה מעושן צ' ילי

צ'יפוטלה מעושן צ' ילי
המתכון צ'יפוטלה צ' ילי יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 7 מנות. עם 348 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך שעועית פינטו, סטייק צ'אק, אורגנו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו צ'יפוטלה מעושן צ' ילי צמחוני, Smoky Chipotle Chocolate Chicken Chili, ו הפוך קדימה צ'יפוטלה צ' ילי עוף מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף שעועית ביסודיות, להשרות לילה, ולנקז.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
2
מניחים שעועית בסיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
מוסיפים מים ו-7 המרכיבים הבאים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
מבשלים על נמוך במשך 6 שעות, עד שעועית מכרז.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
5
חום את הבשר היטב במחבת במשך 8 דקות. מערבבים רסק עגבניות ומבשלים 1 דקה. לאחר מכן מוסיפים את הסטייק, הפלפלים, התירס, העגבניות והמלח לשעועית ומבשלים 30 דקות נוספות. אם תרצה, להוסיף עוד אבקת צ 'יפוטלה צ' ילי לחום יותר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ 'יפוטלה טחון צ' ילהפלפל צ 'יפוטלה טחון צ' ילה
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
פלפליםפלפלים
שעועיתשעועית
סטייק.סטייק.
תירסתירס
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מקשטים עם שמנת חמוצה דל שומן, אם תרצה, ואת כוסברה קצוצה טרי.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצה בהירהשמנת חמוצה בהירה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'יפוטלה צ' ילי (או יותר לפי הטעם)אבקת צ'יפוטלה צ' ילי (או יותר לפי הטעם)2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצה לקישוטכוסברה טרייה קצוצה לקישוט1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס קפואיםגרעיני תירס קפואים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית פינטו מיובשתשעועית פינטו מיובשת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ דקפלפל ירוק קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק סטייק, גזוז וחותכים לחתיכות בגודל ביסצ'אק סטייק, גזוז וחותכים לחתיכות בגודל ביס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ גסבצל קצוץ גס1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(חוֹרֶף)קקאו לא ממותקקקאו לא ממותק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב