קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

צ'יפוטלה צ' וריסו בגריל נקניקיית עוף ושרימפס קבבוני

צ'יפוטלה צ' וריסו בגריל נקניקיית עוף ושרימפס קבבוני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו נקניקיות עוף צ'וריסו צ' יפוטלה בגריל וקבבוני שרימפס. צופה הדמות שלך? זה מתכון חינם חלב יש 695 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן למנה. מתאים ל-6 ומחירו 5 מנות.19 דולר למנה. 30 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 30 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. גשו לסופר וקנו פלפל חלפיניו, פלפל, קליפת לימון - & שמורות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי לנצל את מיץ ליים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-תפוזים כמו קינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מדהים של 83%. נסו צ'יפוטלה צ' וריסו בגריל נקניקיית עוף ושרימפס קבבוני, קבבוני שרימפס ונקניק בגריל, ו קבבוני עוף, בקר ונקניק בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים במעבד מזון. פירה עד בסדר. הניחו בצד.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
קוסקוס זעפרן: מצפים מחבת רוטב בינונית בשמן זית ומקפיצים את הקוסקוס הישראלי והבצל הלבן על אש בינונית למשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוס ישראליקוסקוס ישראלי
בצל לבןבצל לבן
שמן זיתשמן זית
קוסקוסקוסקוס
זעפרןזעפרן
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את הזעפרן, מקפיצים 2 דקות נוספות. מנמיכים את האש ומוסיפים את היין הלבן. מוסיפים לאט את המים הרותחים. מכסים ומבשלים 12 דקות או עד שהקוסקוס בהיר ואוורירי.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
קוסקוסקוסקוס
זעפרןזעפרן
מיםמים
4
שלב שמן זית, פלפלים ירוקים, אדומים וכתומים. מצפים ירקות היטב וצולים מראש במשך 5-7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל כתוםפלפל כתום
ירקירק
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
הרכיבו שיפודים; החלק חתיכה אחת אל פרסקו צ 'יפוטלה צ' וריסו נקניק עוף על שיפוד, ואחריו אננס, פלפל ירוק, שרימפס, פלפל כתום, קישואים ופלפל אדום. חזור על התבנית עד שהשיפוד מלא. משרים במרינדה סיד, בקירור במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
נקניק עוףנקניק עוף
פלפל כתוםפלפל כתום
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
אננסאננס
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
מרינדהמרינדה
קישואיםקישואים
צ ' וריסוצ ' וריסו
שרימפסשרימפס
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
6
צולים על להבה בינונית גבוהה, השתמשו במברשת מאפה כדי למרוח שיפודים עם כל מרינדת ליים בחינם. גריל 5 - 7 דקות לכל צד או עד שרימפס להפוך אטום בצבע.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
שיפודיםשיפודים
גרילגריל

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת נקניקיות עוף צ'וריסו al פרסקו®, פרוס על הטיה 1/2 אינץ' עבהחבילת נקניקיות עוף צ'וריסו al פרסקו®, פרוס על הטיה 1/2 אינץ' עבה2(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)5ציפורןשום, טרישום, טרי1largesפלפל ירוק, לחתוך לחתיכות 1 אינץפלפל ירוק, לחתוך לחתיכות 1 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוסקוס ישראליקוסקוס ישראלי1פלפל חלפיניו, טרי, זרע לחתוך לחתיכותפלפל חלפיניו, טרי, זרע לחתוך לחתיכות2לימונים, טריים, מיץ שניהם, אח אחדלימונים, טריים, מיץ שניהם, אח אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמרינדה סידמרינדה סיד1קליפת ליים מגורדת-ושמורה לקישוט סופיקליפת ליים מגורדת-ושמורה לקישוט סופי2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1largesפלפל כתום, חתוך לחתיכות 1 אינץפלפל כתום, חתוך לחתיכות 1 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס, טרי, גושים 1 אינץאננס, טרי, גושים 1 אינץ1largesפלפל אדום, חתוך לחתיכות 1 אינץפלפל אדום, חתוך לחתיכות 1 אינץ11 קילו קישואים,זעפרןזעפרן6ריבס, קצוץ טרי או קפואזעפרן קוסקוסזעפרן קוסקוס0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפסשרימפס0(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות2(יכול להיות או להרחיק)סוכר turbinadoסוכר turbinado7696 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן, קצוץ 1/4 אינץבצל לבן, קצוץ 1/4 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1קטןקישואים, לחתוך 1/2 פרוסות קוטרקישואים, לחתוך 1/2 פרוסות קוטר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

ניתן לשלב שרימפס עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אוסטרטג לס ג ' רדינס פינו גרי עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
אוסטרטג לס ג ' רדינס פינו גרי
אוסטרטג לס ג ' רדינס פינו גרי
מוסמך ביודינמי ותרגול מאז 1998, הדומיין מחזיק ב -35.5 דונם של כרמים בלמעלה מ -88 חלקות נפרדות הפרושות על הכפרים אפיג, נוטלטן, איטרסווילר, ריבובילווילואלבואט. הענבים נקצרים ביד, נלחצים בעדינות ומותססים בשמרים מקומיים עד לייבוש מלא. היין מיושן אז, סור שקר, בחביות עץ אלון ישנות 228 ליטר, למשך 9 חודשים.