קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

צדפות אחת-שתיים-שלוש

צדפות אחת-שתיים-שלוש
צדפות אחת-שתיים-שלוש זה ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 47 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . אם יש לכם בייקון, מיץ לימון, צדפות ים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: מאכלי ים חוקיים צדפות אפויות – אתה יכול לעשות צדפות אלה ממאכלי ים חוקיים עם שלנו, מרגריטה צדפות, ו צדפות צרובות.

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.