קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפות אפויות עם בייקון

צדפות אפויות עם בייקון
מתאים ל-8 מנות. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 126 קלוריות. 87 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך צדפות littleneck, מיץ לימון, פטרוזיליה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: פיצות בגריל עם צדפות ובייקון, ארוחת יום ראשון: צדפות ובייקון, ו צדפות עם בייקון מעושן ועגבניות.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.