קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפות מוקרמות כרישה על טוסט

צדפות מוקרמות כרישה על טוסט
והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 208 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם יין, חלב, סלרי וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו צדפות מוקרמות ונקניק, צדפות אפויות עם בייקון וכרישה, ו צדפות מוקרמות בסקווש בלוט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
2
מורחים את הלחם עם 3 כפות של החמאה ומסדרים את הפרוסות, בצד החמאה למעלה, על תבנית אפייה גדולה. טוסט במשך כ 10 דקות, או עד חום זהוב ופריך.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים את טוסטים בחצי באלכסון.
4
בסיר בינוני, לשלב את ליקר צדפות שמורות והיין ולהביא לרתיחה מעל חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הצדפות ומבשלים על אש נמוכה עד הקצוות שלהם מתחילים להתכרבל, על 3 דקות. עם כפית מחוררת, להעביר את הצדפות לצלחת; שומרים את הנוזל ציד הצדפות.
מרכיבים שתצטרך
6
במחבת גדולה, לבשל את הבייקון על חום מתון, ערבוב מדי פעם, עד פריך, על 8 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את הבייקון מגבות נייר לניקוז.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את כל אבל 1 כף של שומן בייקון מן המחבת ולהוסיף את הנותרים 1 כף חמאה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הכרישה, סלרי ובצל ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך, כ -10 דקות. מערבבים בקמח ומבשלים 1 דקה. מוסיפים לאט את הנוזל השמור של ציד הצדפות, מקציפים כל הזמן, עד לקבלת חלקה. מבשלים על אש נמוכה, לטאטא לעתים קרובות, עד לא טעם floury נשאר, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
להקציף בחלב, קרם ותימין ומבשלים במשך 3 דקות יותר, עד מעובה ושמנת. מערבבים במיץ לימון, ואז מתבלים במלח, פלפל וטבסקו. מקפלים את הצדפות ומבשלים רק עד התחמם, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
10
מסדרים 2 חצאים טוסט על כל אחד 10 צלחות. כפית את הצדפות מוקרם על גבי, מפזרים את הבייקון ומגישים בבת אחת.
מרכיבים שתצטרך