קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות18
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפות מטוגנות עם צנון שמנת וסלט מלפפון

צדפות מטוגנות עם צנון שמנת וסלט מלפפון
והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 285 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם זרעי שמיר, פלפל, חלב חמאהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלט צנון ומלפפון, מלפפון וסלט צנון, ו מלפפון וסלט צנון.

הוראות

1
בקערה בינונית, לשלב את המיונז עם יוגורט, חלב חמאה ומיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא את השום מחית, זרעי חרדל, פלפל שחור סדוק זרעי שמיר עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
3
להקציף בשמן זרעי הגפן.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הבצל האדום פרוס, פלחי צנון ופרוסות מלפפון העונה היטב עם מלח. מכסים את הסלט ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
5
שים את הקמח, ביצים ופנקו ב 3 קערות רדודות ומתבלים כל אחד עם מלח ופלפל שחור טחון. מקציפים קלות את הביצים. ללטף את הצדפות יבש עם מגבות נייר. לדלות אותם קלות בקמח, לטבול אותם בביצים ולאחר מכן panko, לחיצה קלה כדי לעזור פירורים לדבוק.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים את הצדפות בפירורי לחם לתבנית אפייה מרופדת בנייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
7
במחבת גדולה, מחממים את שמן הקנולה עד מנצנץ. עבודה בקבוצות, מטגנים את הצדפות על חום גבוה, פונה פעם אחת, עד הציפוי הוא פריך וזהוב, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
להעביר מגבות נייר לניקוז. מתבלים את הצדפות במלח.
מרכיבים שתצטרך
9
מסדרים את הצדפות המטוגנות על מגש וכפית את צנון שמנת סלט מלפפון בצד.
מרכיבים שתצטרך
10
מקשטים עם גרגיר הנחלים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור, סדוק בצפיפותפלפל שחור, סדוק בצפיפות2(חוֹרֶף)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1מלפפון ללא זרעים-קלופים, חצוי, זרע פרוס דקמלפפון ללא זרעים-קלופים, חצוי, זרע פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)זרעי שמיר, סדוק גסזרעי שמיר, סדוק גס2largesביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שן שום, פירהשן שום, פירה2(חוֹרֶף)שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק24צדפות, shuckedצדפות, shucked5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpanko (סוג יפני של פירור לחם)panko (סוג יפני של פירור לחם)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני רגיליוגורט יווני רגיל1חבורה קטנהצנוניות, לחתוך 1/4 אינץ ' פלחיצנוניות, לחתוך 1/4 אינץ ' פלחי1קטןבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1חבורה קטנהגרגיר הנחלים, גבעולים עבים מושלכיםגרגיר הנחלים, גבעולים עבים מושלכים1(יכול להיות או להרחיק)זרעי חרדל צהוב, סדוק בגסותזרעי חרדל צהוב, סדוק בגסות