קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

צדפות עם עגבניות מיובשות

צדפות עם עגבניות מיובשות
צדפות עם עגבניות מיובשות עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 379 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לכם מרק עוף, פרחי ברוקולי, מיץ ליים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 76%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם (טבעוני!) עגבניות מיובשות פטוצ'יני אלפרדו + איך להכין עגבניות מיובשות משלך, (טבעוני!) עגבניות מיובשות פטוצ'יני אלפרדו + איך להכין עגבניות מיובשות משלך, ו (טבעוני!) עגבניות מיובשות פטוצ'יני אלפרדו + איך להכין עגבניות מיובשות משלך.

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה. בינתיים, בקערה קטנה, שלבו עגבניות מיובשות ומים חמים.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים לעמוד 5 דקות; מסננים ומניחים בצד.
3
מניחים ברוקולי ומרק בקערה חסינת מיקרוגל. מכסים ומיקרוגל גבוה למשך 2-4 דקות או עד שהברוקולי פריך-רך; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
ברוקוליברוקולי
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
4
במחבת טפלון גדולה המצופה בתרסיס בישול, מבשלים שום בשמן על אש בינונית למשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים צדפות; מבשלים 2 דקות. מערבבים פנימה את מיץ הליים, הבזיליקום, המלח ותערובת העגבניות והברוקולי השמורים; מבשלים 2-3 דקות יותר או עד שהצדפות יציבות ואטומות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
ברוקוליברוקולי
צדפותצדפות
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
מלחמלח
6
מסננים את הפסטה; מערבבים לתערובת צדפות ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
פסטהפסטה
7
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, Chenin Blanc

ניתן לשלב צדפות עם פינו נואר, שרדונה ושנין בלאן. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים נהדרים לצדפות צלויות או צרובות. אם הצדפות שלך מותאמות לבייקון או לבשר מרפא אחר, נסה פינו נואר צונן קלות. אתה יכול לנסות ברוקס וילמט עמק פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-25 דולר לבקבוק.
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
אף מבושם יפהפה של ריבת דובדבנים עשירה, חמוציות חג ההודיה עם קליפת תפוז מגוררת, פטריות מורל וכמהין שחורה. תו גבוה נפלא של תה שחור, עור ופוטפורי. היין כל כך עסיסי בפה, ציפוי החיך עם דובדבן עשיר, כהה, פטל חם, דומדמניות אדומות ושזיף שחור. יש ארציות נפלאה של פטריות פורטבלה על הגריל, ירקות קלויים, שומן בייקון ובשר מעושן. פינו זהמסיים עם פירות בשלים, אדמה ומורכבות ורמז של עלה עגבניות וארציות. פשוט טעים!