קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

צדפות צרובות עם סלסה מלפפון אננס

צדפות צרובות עם סלסה מלפפון אננס
צרוב צדפות עם סלסה אננס מלפפון יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30, ופסקאטרי מתכון שחיפשת. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 269 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. אם יש לכם בצל, צדפות ים, רוטב חם וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 74%, וזה טוב. מתכונים דומים: צדפות צרובות עם אננס, ג'ינג'ר וסלסת עשב לימון, צדפות צרובות עם שומר מגולח, מלפפון ואשכולית, ו צדפות צרובות עם סלסה ורדה.

הוראות

1
בקערה שלבו את המלפפון, האננס, הכוסברה, הבצל האדום, מיץ הליים, גרידת הליים, הג ' לפנו, המלח והרוטב החם. טועמים ומתאימים את התיבול, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב חריףרוטב חריף
גרידת לייםגרידת ליים
אננסאננס
בצל אדוםבצל אדום
תיבולתיבול
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלפפוןמלפפון
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שוטפים את הצדפות ומייבשים אותם. מתבלים אותם במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צדפותצדפות
3
מחממים את השמן במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה. צורבים את הצדפות, מבלי להזיז אותן בתבנית עד להזהבה, כ -2 עד 3 דקות לכל צד. מסדרים על צלחות הגשה ומגישים עם תוספת נדיבה של סלסה.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
סלסהסלסה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, Chenin Blanc

צדפות עובדות ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה ושנין בלאן. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים נהדרים לצדפות צלויות או צרובות. אם הצדפות שלך מותאמות לבייקון או לבשר מרפא אחר, נסה פינו נואר צונן קלות. אחוזת רפטור רידג ' פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
רפטור רידג ' אסטייט פינו נואר
רפטור רידג ' אסטייט פינו נואר
זהו יין שאינו ביישן או ביישן. האף יוצא עם פירות דובדבן בשלים, רימון מתוק ושזיף, עם תווים רכים של סיגר ציפורן ומושק. החיך המעוקל שופע דובדבן אדום, שזיף איטלקי ומריונברי. שימו לב לאיכויות הפרחוניות הנעימות של לבנדר, ותבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, פלפל וערמון. עם חומציות מדהימה, וטאנינים מלוטשים היין הזה ישתה היטב עד 2017. תיהנו עם ריזוטו פטריות בר.