קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

צוות ארבע טונה

צוות ארבע טונה
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטרי? צוות ארבע טונה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 105 קלוריות, 16 גרם חלבון ו-3 גרם שומן. מתאים ל-4 מנות. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לך טונה, חומץ אורז, מיונז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 53%. הציון הזה מוצק. עוגיות Go Team, Team Basketball, ו- Team Color Cupcake Poppers דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערת ערבוב מערבבים יחד בצל אדום, פלפלים, מיונז, חומץ, סרטן חיקוי וטונה. מצננים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
סרטן חיקויסרטן חיקוי
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

פינו נואר, מרלו ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות שדגים משודכים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוזה גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונה שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Poema Cavan Extra Dry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-9 דולר.
Poema Cava Extra Dry
Poema Cava Extra Dry
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, גיר ופרחי אביב, וטעמי פירות טריים וחריפים בפה עם שמץ של מתיקות שמאוזנת היטב על ידי חומציות. אפרטיף נהדר, יין זה משתלב גם עם מנות ראשונות וטארטים מלוחים.