קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות58
מגזין

צלי חזיר קייג'ון

צלי חזיר קייג'ון
צלי חזיר Cajun יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 218 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך פלפל, פפריקה, אגוז מוסקט, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: צלי בסגנון קייג'ון, תפוחי אדמה צלויים Cajun, ו סיר חרס Cajun צלי.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו ניבואן עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Neboa Albarino
Neboa Albarino
הרמה הקרירה והגבוהה יותר של קונדדו דו תה יוצרת ביטוי טרי ומדויק של אלבריניו באופן כללי והאתר המסוים הזה מעניק רצף מינרלי עז דרך היין. אף פרחוני, פורח עם ניחוחות אפרסק ומשמש אשר ממשיכים דרך החיך עם מבנה מתוח, פירות טריים מורכבים, משקל בינוני-חיך מאופק, הכל על עמוד שדרה חזק של חומציות מינרלית.