קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות1
ציון בריאות29
מגזין

צלייה: סלסה טומטיו

צלייה: סלסה טומטיו
סלסה Tomatillo עשויה להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 155 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 1 . לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. מתכון זה מ "אוכל רציני" יש 9 אוהדים. גשו לסופר וקנו מים, בצל, עגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 4 דקות. נסו 10 למעלה tomatillo s ו קלוי Tomatillo וסלסה זית ירוק, סלסה ורדה קלה (סלסה Tomatillo) לשימורים, ו סלסה ורדה בסיסית (סלסה מקסיקנית Tomatillo) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Adelsheim Pinot Noir (חצי בקבוק) עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.