קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות10
ציון בריאות12
מגזין

צליית סינטה

צליית סינטה
מתכון סינטה מתכון יכול להתבצע בערך 25 דקות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 31 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 251 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכון זה מ טעם הבית דורש מיץ לימון, פלפל, מלח סלרי וסטייק עגול. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 58%. הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: לונדון ברויל, לונדון ברויל, ו לונדון ברויל.

הוראות

1
בשקית גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את הבצל, מיץ הלימון, השמן, מלח השום, הטימין, האורגנו, מלח הסלרי והפלפל; הוסף בקר. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עבור 6 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
מסננים וזורקים את המרינדה. סטייק צלוי 6 אינץ'. מן החום במשך 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
3
מברישים בחמאה והופכים. צולים 6 דקות יותר או עד שהבשר מגיע לתועלת הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145 מעלות; בינוני, 160 מעלות; עשוי היטב, 170 מעלות). ניתן להקפיא עד 3 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק סינטה. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. אתה יכול לנסות ברוקס וילמט עמק פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-25 דולר לבקבוק.
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
אף מבושם יפהפה של ריבת דובדבנים עשירה, חמוציות חג ההודיה עם קליפת תפוז מגוררת, פטריות מורל וכמהין שחורה. תו גבוה נפלא של תה שחור, עור ופוטפורי. היין כל כך עסיסי בפה, ציפוי החיך עם דובדבן עשיר, כהה, פטל חם, דומדמניות אדומות ושזיף שחור. יש ארציות נפלאה של פטריות פורטבלה על הגריל, ירקות קלויים, שומן בייקון ובשר מעושן. פינו זהמסיים עם פירות בשלים, אדמה ומורכבות ורמז של עלה עגבניות וארציות. פשוט טעים!