קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות45
ציון בריאות17
מגזין

צלעות בקר בגריל עם רוטב ברביקיו מעושן ומתוק

צלעות בקר בגריל עם רוטב ברביקיו מעושן ומתוק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל צלעות בקר בגריל עם רוטב ברביקיו מעושן מתוק. מנה אחת מכילה 363 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכיל 4 מנות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם רוטב עגבניות, מלח כשר, אבקת בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו -30 דקות. מתכונים דומים: צלעות בקר בגריל ברוטב ברביקיו מתוק ודביק, צלעות חזיר מעושנות ומתוקות עם רוטב ברביקיו בורבון, ו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן.

הוראות

1
שים את הצלעות בסיר גדול מאוד או מחבת צלייה; להוסיף את הקולה ומספיק מים רק כדי לכסות. מביאים לרתיחה, ברפרוף את כל חלאות על פני השטח.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
קולהקולה
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים את הפלפל ו 1 כף מלח. מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד הבשר רך אבל לא נופל מהעצם, 2 שעות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
2 בצל ירוק טחון2 בצל ירוק טחון
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
בסיר בינוני, לשלב את כל החומרים ולהביא לרתיחה. מבשלים על חום נמוך מאוד, ערבוב לעתים קרובות, עד עבה מבריק, על 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
להדליק גריל או לחמם מראש את המטגן. עבודה בקבוצות, לארגן את הצלעות על גיליונות אפייה לצחצח אותם עם הרוטב. גריל את הצלעות או לצלות 10 סנטימטרים מהחום, מפנה וצחצוח ברוטב, עד חרוך קלות, 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
מגישים עם הרוטב שנותר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אבקת אנצ'ו צ' ילה טהורהאבקת אנצ'ו צ' ילה טהורה2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם7קילוגרם(כ -25 צלעות) צלעות בקר בחזרה צלעות, קרום הוסר, מדפים חתוכים לצלעות בודדות(כ -25 צלעות) צלעות בקר בחזרה צלעות, קרום הוסר, מדפים חתוכים לצלעות בודדות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב עגבניות משומררוטב עגבניות משומר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1ליטרקוקה קולהקוקה קולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(חוֹרֶף)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים45ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2(חוֹרֶף)עשן נוזליעשן נוזלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמולסה לא מאובטחתמולסה לא מאובטחת1ליטר1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר2(יכול להיות או להרחיק)חרדל צהובחרדל צהוב