קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר בגריל עם סלסה של שני מלונים

צלעות חזיר בגריל עם סלסה של שני מלונים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנה עיקרית, אז נסו צלעות חזיר בגריל עם סלסן דו-מלון. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.61 דולר למנה. מנה אחת מכילה 228 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 דיאטה. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. גשו לסופר וקנו מלח, כוסברה, מיץ לימון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 28 דקות. זה הוא תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 52%. נסו צלעות חזיר בגריל עם סלסה של שני מלונים, צלעות חזיר בגריל במחבת עם סלסת אננס בגריל, ו צלעות חזיר בגריל עם סלסת עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
להכנת סלסה, שלבו את 7 המרכיבים הראשונים; הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
2
להכנת צלעות חזיר מחממים מחבת גריל על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
3
שלב שמן ו -4 המרכיבים הבאים (דרך פלפל שחור) בקערה קטנה. לשפשף תערובת שמן על שני הצדדים של צלעות חזיר. מחבת מעיל עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פלפל שחורפלפל שחור
צלעות חזירצלעות חזיר
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
4
מוסיפים חזיר למחבת; מבשלים 4 דקות מכל צד או עד למידת האלימות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מגישים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. חציר לשפוך היל קלשון שרדונה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
חציר לשפוך היל קלשון שרדונה
חציר לשפוך היל קלשון שרדונה
 מראה מבריק, קש חיוור עם גוונים ירוקים. תסיסה במיכל נירוסטה מאפשרת ביטוי מלא של ארומת פירות שרדונה ללא השפעה של אלון או ליס וכתוצאה מכך זר פירות טרופי בהיר ונקי. החיך עשיר בפירות טרופיים, חומציות ציפי נקייה מאזנת את אופי הפירות המתוקים וכתוצאה מכך חיך בהיר ורענן. כאשר שרדונה באיכות טובה משמש שרדונה לא מכוסה לוקח על רמה חדשה לגמרי של עומק ועוצמה.