קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

צלעות חזיר ביריים איטיות קוריאניות

צלעות חזיר ביריים איטיות קוריאניות
צלעות חזיר ביריים איטיות קוריאניות הן ללא גלוטן וללא לקטוז מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 225 קלוריות, 31 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. אם יש לכם מרק עוף, רוטב סויה, צלעות חזיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל קוריאני. . זמן הכנת המתכון כ 5 שעות ו-10 דקות. נסו בישול איטי ברביקיו קוריאני טאקו חזיר, בישול איטי יום ראשון: חזיר קוריאני מגורר, ו צלעות חזיר מתוק חריף בבישול איטי - 2 מרכיבים בתוספת חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב crock של סיר איטי, מערבבים יחד את השום, מרק עוף, רסק שעועית ורוטב סויה. מתבלים את צלעות החזיר במלח ופלפל, ומניחים אותם על החרס. הפעל מעיל עם רוטב. כיסוי, ומבשלים 5 שעות על ההגדרה הנמוכה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
צלעות חזירצלעות חזיר
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יקב טיילר סנטה ברברה שרדונה מחוז עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.