קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

צלעות חזיר מהגוני

צלעות חזיר מהגוני
צלעות חזיר מהגוני ואינו מכיל גלוטן, וללא לקטוז מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 261 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו רוטב טריאקי, צלעות חזיר, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד מולסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תערובת עוגיות מולסה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושן עם בייקון, תפוח ובצל, הרב פרושוטו על צלעות חזיר "חזיר על חזיר", ו כנפי מהגוני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה חנה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.