קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

צלעות חזיר מוקפצות עם ענבים, רוזמרין ורוטב מחבת יין אדום

צלעות חזיר מוקפצות עם ענבים, רוזמרין ורוטב מחבת יין אדום
צלעות חזיר מוקפצות עם ענבים, רוזמרין ורוטב מחבת יין אדום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 303 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ finecooking.com יש לו 39 מעריצים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ו דיאט. אם יש לך יין, צלעות חזיר, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוזמרין טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט וניל עם קומפוט ענבים ואוכמניות עם דבש ורוזמרין טרי: ארוחת בוקר קלה או קינוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר מצופות רוזמרין עם כרוב מוקפץ, צלעות כבש עם יין אדום ורוטב רוזמרין, ו צלעות כבש עם רוזמרין ורוטב יין פורט.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.