קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

צלעות חזיר מזוגגות אננס

צלעות חזיר מזוגגות אננס
צלעות חזיר מזוגגות אננס דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 222 קלוריות. אם יש לכם סוכר חום, מיץ אננס, אבקת שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 48%. נסו מנגו-צלעות חזיר מזוגגות עם ריבת אננס, צלעות אננס מזוגגות, ו צלעות חזיר או צלעות חזיר עם רוטב אננס משמש (מתכונים דומים).

הוראות

1
לחץ על צלעות חזיר עם כף יד כדי לשטח מעט; מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות חזירצלעות חזיר
2
מעיל מחבת nonstick גדול עם ספריי בישול; מקום על חום גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הוסף צלעות, ומבשל 1 דקה בכל צד או עד השחמה. הפחת את החום לגובה בינוני, ובשל צלעות 4 דקות נוספות בכל צד או עד לסיום.
4
הסר צלעות מחבת; להפריש, ולשמור חם.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים מיץ אננס ושאר 4 מרכיבים למחבת, ערבוב טוב. מבשלים מעל חום גבוה, ערבוב כל הזמן, גירוד חלקיקים שנצמדים לתחתית. מבשלים 5 דקות או עד תערובת מיץ הוא מעובה. החזיר צלעות למחבת, פונה מעיל עם זיגוג; לשרת מיד.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
זיגוגזיגוג
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.