קושיבינוני
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

צלעות חזיר מטוגנות ואוכמניות

צלעות חזיר מטוגנות ואוכמניות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר מטוגן פאן אוכמניות. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 37 גרם של שומן, וסך הכל 540 קלוריות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . גשו לסופר וקנו אוכמניות, צלעות חזיר, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 28 דקות. נסו אחד מחבת תפוח צלעות חזיר קינמון, צלעות חזיר מחבת בדבש חרדל, ו צלעות חזיר מחבת, תפוחי אדמה ושעועית ירוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים את הצלעות עם כמות נדיבה של תיבול.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
2
מחממים מחבת גדולה מעל חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את החמאה והשמן ומערבלים עד שהחמאה נמסה. לצרוב את הצלעות, בשתי קבוצות במידת הצורך, עד הזהב, על 2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
4
מעביר את הצלעות לצלחת מרופדת בנייר מגבת.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
הסר את המחבת מהחום, להוסיף את היין, ולהחזיר אותו לחום. מבשלים, מגרדים את החלקים החומים, עד שהיין מתאדה ברובו, 4 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
לטאטא את האוכמניות והדבש ולבשל עד פירות יער רכים ומתפרק, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
פירות יערפירות יער
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
מוסיף את הקורנית ולהתאים תיבול.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
טימיןטימין
8
להפחית את החום לנמוך ולהוסיף את צלעות החזיר, חופפים אותם במחבת. למרוח את הצלעות היטב עם הרוטב, לכסות, לבשל עד התחמם, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
10
לשלב את כל החומרים. לאחסן במיכל אטום בטמפרטורת החדר עד 6 חודשים.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חצי או קצפת, לא חובהחצי-חצי או קצפת, לא חובה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 אינץ עצמות עבות ב צלעות חזיר3/4 אינץ עצמות עבות ב צלעות חזיר4(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לימון, למנהפלחי לימון, למנה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.