קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות2
ציון בריאות59
מגזין

צלעות חזיר מטוגנות עם עגבניות

צלעות חזיר מטוגנות עם עגבניות
צלעות חזיר מטוגנות עם עגבניות הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 683 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. אם יש לכם גבעולי רוזמרין, צלעות חזיר, שמן זית כתית מעולה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: צלעות חזיר מטוגנות עם כרוב ועגבניות, צלעות חזיר מטוגנות, ו צלעות חזיר מטוגנות.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.