קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

צלעות חזיר מייפל קלות

צלעות חזיר מייפל קלות
צלעות חזיר מייפל קל עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 351 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חומץ, אבקת צ'ילי, רוטב ווסטרשייר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. . מתכונים דומים: צלעות חזיר מייפל, צלעות חזיר מייפל, ו צלעות חזיר מייפל.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים מחבת מעל חום בינוני-גבוה. לצרוב את צלעות החזיר במחבת שחומם מראש עד השחמה, 2 עד 3 דקות לכל צד. מסדרים צלעות צרובות לתוך תבשיל קדרה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
מחבתמחבת
3
סירופ מייפל Whisk, מים, בצל, חומץ, רוטב ווסטרשייר, אבקת צ 'ילי, מלח ופלפל יחד בקערה כדי לפזר את אבקת צ' ילי; לשפוך על צלעות החזיר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
סירופ מייפלסירופ מייפל
צלעות חזירצלעות חזיר
חומץחומץ
פלפלפלפל
בצלבצל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
אופים בתנור שחומם מראש עד הצלעות כבר לא ורוד במרכז, על 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.