קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

צלעות חזיר מייפל קלות

צלעות חזיר מייפל קלות
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית וראשונית מתכונים לאוסף שלך, צלעות חזיר מייפל קלות עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 348 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מלח ופלפל, אבקת צ'ילי, וורצ' סטרשייר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית ציון 63%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: צלעות חזיר מייפל, צלעות חזיר מייפל, ו צלעות חזיר מייפל.

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. פופי מונטריי פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
פופי מונטריי פינו נואר
פופי מונטריי פינו נואר
האביב המתון והקיץ הקריר יותר במחוז מונטריי נותנים סיכוי לענבי פינו נואר להשיג את הבשלות האופטימלית עם איזון נהדר של חומציות וטעם, ועם צבע עמוק האופייני לארויו סקו פינו נואר. הפרי האדום מתבהר על פני החיך, איסוף פטל ותבלינים הם איזון על ידי ניחוחות האלון הקלויים הצרפתיים. רך ומשיי באמצע, קרשנדו היין הזה בגימור משאיר זיכרון תוסס ועסיסי בפה, עם חומציות נכונה ותחושת פה נעימה.